Door op 5 augustus 2013

Over speed-dates en idealen

Alle lokale PvdA-politiek wordt gevoerd vanuit sociaaldemocratische waarden. Wat zijn die waarden en hoe zit de PvdA als vereniging in elkaar? En wat kom je als PvdA-politicus in Arnhem allemaal tegen? Daar gaat de tweede bijeenkomst van de Jan Blasweilerleergang over op woensdag 14 augustus.

Verenigingskant van de PvdA
Bert Otten is vice-voorzitter van de PvdA en heeft zich met het project ‘PvdA Vooruit!’ de afgelopen jaren met veel enthousiasme ingezet voor een strijdbare, toegankelijke en vooral ook gezellige partij. Hij vertelt de tweede bijeenkomst van de Jan Blasweilerleergang over de idealen van de PvdA, de verenigingskant van de partij en de PvdA-erecode.

Speed-daten met de lokale politiek
Het tweede gedeelte van de avond heb je een date met de Arnhemse politiek. Niet alleen met onze raadsleden maar ook met onder andere de ondernemersvereniging, de griffie én bewoners. Kortom, een selectie van waar je als Arnhems politicus mee te maken krijgt. Je gaat met hen speed-daten en kunt ze alles vragen wat je wil.

De bijeenkomst start woensdag 14 augustus om 20:00 uur in de Lommerd, Spijkerstraat 185a. Nieuwsgierig? De leergang is bedoeld voor geïnteresseerden in het PvdA-raadslidmaatschap, nieuwe leden en voor iedereen die wat meer wil weten van de lokale politiek. Doe vooral mee.

Waar ben je naar op zoek?