Door op 4 oktober 2013

7 oktober ‘Week van de Ondernemer’ in Arnhem

PvdA Arnhem roept de week van 7 oktober uit tot Week van de Ondernemer.  “Ondernemers hebben het niet gemakkelijk en daarmee staan banen onder druk. Niet alleen landelijk, maar ook in Arnhem”, aldus Martien Louwers. “In deze week bezoekt de PvdA ondernemers en we sluiten de week af met een ‘Ondernemerscafé’ met ondernemers, Kamerleden en raadsleden”.

In de Week van de Ondernemer, waarin ondernemerschap en de wensen en vragen van Arnhemse ondernemers centraal staan,voert de PvdA campagne om te laten zien dat de partij ondernemerschap wil stimuleren en om te vragen met welke problemen Arnhemse ondernemer te kampen hebben. De PvdA gaat op 7 en 9 oktober langs ondernemers in de binnenstad, Malburgen en Presikhaaf en sluit de week af met een Ondernemerscafé op 11 oktober met Tweede Kamerleden John Kerstens (Werk) en Selçuk Özturk (Ondernemen).

Bij het Ondernemerscafé, vrijdag 11 oktober om 17:00 uur in Bosch, besteedt de PvdA bijzondere aandacht aan de Arnhems middenstand. “De detailhandel is een belangrijke banenmotor in Arnhem. De sector zorgt voor 10% van de werkgelegenheid in de stad. Wat hebben bedrijven in de detailhandel nodig om te kunnen ondernemen?”, wil fractievoorzitter Martien Louwers graag van hen horen. Zij leidt de avond in Bosch. De uitkomsten van de op 7 en 9 oktober gevoerde gesprekken met ondernemers worden deze avond gepresenteerd en besproken.

Het Ondernemerscafé vindt plaats op vrijdag 11 oktober om 17:00 uur in Bosch, Apeldoornseweg 4A te Arnhem.