Door op 9 oktober 2017

Stemperiode kandidaat-lijsttrekkers gestart

Leden van de PvdA in Arnhem hebben inmiddels hun digitale stembiljet voor de ledenraadpleging over de lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen ontvangen. Leden zonder e-mailadres kunnen vanaf dinsdag een stembiljet in de post verwachten.

Ieder lid van de PvdA in Arnhem krijgt daarmee zijn of haar kans om de hoogste plek op de lijst bij de verkiezingen te bepalen. Je hebt de keuze uit Martien Louwers, Marilyn A-Kum of Ria de Vries. Hier vind je meer informatie over hun motivatie en Martien, Marilyn en Ria hebben ook een filmpje waarin ze hun motivatie uitleggen.

Van 9 oktober 2017 tot en met 16 oktober 2017 23:59 uur kun je jouw stem uitbrengen. De gekozen lijsttrekker kan straks na de raadpleging met vertrouwen en een duidelijk mandaat van de leden de gemeenteraadsverkiezingen in. Breng dus vooral je stem uit! De uitslag van de ledenraadpleging zal dinsdag 17 oktober bekend gemaakt worden.

Geen stembiljet ontvangen? Meld je dan bij [email protected].

Waar ben je naar op zoek?