Door op 17 april 2013

Hans Spekman en Diederik Samsom vieren 1 mei in Arnhem

Op woensdag 1 mei staat de Partij van de Arbeid in het hele land stil bij de Dag van de Arbeid. De landelijke viering, met onder meer partijvoorzitter Hans Spekman en politiek leider Diederik Samsom, vindt dit jaar plaats in ons mooie Arnhem, in Luxor Live.

Vanaf 17:00 uur is er bij Molen de Kroon in Klarendal, Klarendalseweg 82, voor omwonenden en andere belangstellenden een buurtbarbecue georganiseerd, waar Diederik Samsom en Hans Spekman bij aanschuiven. Diederik keert een jaar na zijn buurtbezoek langs de deuren in Klarendal dus weer terug naar de wijk.

Daarna wordt de viering vanaf 19:30 uur voortgezet in Luxor Live aan het Willemsplein. Hier worden jubilarissen in het zonnetje gezet, zijn er toespraken en muziek en vinden er interviews plaats met ‘lokale helden’ uit Arnhem.

Op 1 mei herinneren we de strijd voor fatsoenlijke arbeidsomstandigheden in het verleden en staat de PvdA stil bij de opdracht voor de toekomst zoals het tegengaan van de veramerikanisering van de arbeidsmarkt.

Kom je ook?