Joy Moonen – van der Stel

Fractievolger
Woordvoerder Inclusie voor de gebieden toegankelijkheid, wonen, werk, onderwijs, beleid en regelgeving voor mensen met een lichamelijke beperking
Tweede woordvoerder Integratie

Joy (1975) is fractievolger van de PvdA en is woordvoerder voor Inclusie,het thema dat gebaseerd is op het VN-verdrag voor mensen met een lichamelijke beperking. Ze werkt met alle fractieleden samen, zowel praktisch als op het gebied van regelgeving. Joy richt zich op de domeinen toegankelijkheid, onderwijs, werk, wonen, beleid en regelgeving van onze samenleving in onze stad te maken. Joy’s insteek is zorgen dat meedoen in onze samenleving voor iedereen volwaardig wordt.
Daarnaast is Joy tweede woordvoerder voor het thema Integratie.

Joy is eigenaar van de stichting Empower Mij Projecten en woont in de wijk Elderveld.

Nog geen besluit over voorstel toegankelijkheid

door Joy Moonen - van der Stel op 27 september 2017

Op 25 september heeft de PvdA een voorstel ingediend om een Arnhemse norm te ontwikkelen voor de toegankelijkheid van gebouwen en de openbare ruimte. Door tijdgebrek is de bespreking en het stemmen hierover niet aan de orde geweest.

Arnhemse gebouwen toegankelijk

door Joy Moonen - van der Stel op 22 september 2017

De PvdA is van mening dat Arnhem voorop moet lopen op het gebied van toegankelijkheid van openbare gebouwen en ruimtes voor mensen met een “anders werkend lichaam”. Want die toegankelijkheid is in Arnhem niet overal optimaal.