Door op 6 oktober 2014

Kandidaat-lijsttrekkers PvdA Gelderland in debat in Arnhem

Op donderdag 9 oktober aanstaande gaan de 4 kandidaat-lijsttrekkers voor de PvdA Gelderland in debat in buurtcentrum De Lommerd in Arnhem. In november beslissen alle leden van de PvdA in Gelderland wie van hen de lijsttrekker voor de PvdA wordt bij de Provinciale Statenverkiezingen in 2015.

Jaap Huurman uit Arnhem, Peter Kerris uit Nijmegen, Fokko Spoelstra uit Apeldoorn en Willie van Tuil uit Ochten kruisen donderdag de degens over werk en wonen in Gelderland en lokale thema’s uit Arnhem en omstreken. Lokale politici leggen de kandidaten enkele plaatselijke dillema’s voor. Arnhems Tweede Kamerlid John Kerstens draagt een column voor over ‘fatsoenlijk werk’ en er is volop ruimte voor vragen uit de zaal.

Ook de kandidaat-lijsttrekkers voor het Waterschap Rivierenland, Nico Arts uit Wijchen en Gerard Nieuwenhuis uit Kesteren, gaan met elkaar in debat over de taken van het waterschap en onderwerpen zoals wateroverlast.

Het debat is vrij toegankelijk. Alle geïnteresseerden worden opgeroepen hun vragen over de toekomst van Gelderland te komen stellen aan de kandidaat-lijsttrekkers.

Aanvang: 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur).
Locatie: buurtcentrum De Lommerd, Spijkerstraat 185a, Arnhem.