Door Mark Lauriks op 29 augustus 2017

Deadline kandidaatstelling gemeenteraad aankomende vrijdag

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Voor de PvdA een belangrijk moment om vertrouwen terug te winnen na de verloren Tweede Kamerverkiezingen. Om te laten zien dat we lokaal het verschil kunnen maken. Zeker nu het huidige college het laat liggen als het gaat om het aan het werk helpen van mensen, inspraak van inwoners, de tweedeling in onze stad en armoedebestrijding.

Voor die gemeenteraadsverkiezingen hebben we enthousiaste kandidaten nodig, die zin hebben in campagne en iets willen betekenen voor hun stad. Met hart voor Arnhem en de idealen van de sociaaldemocratie. Je hoeft zeker nog geen doorgewinterde politicus te zijn. Ga vooral het gesprek aan en kom erachter of een plek op de kandidatenlijst iets voor jou is.

Lees hier meer over de procedure. Je kunt je nog tot vrijdag 1 september om 12:00 uur kandidaat stellen. Vragen over formaliteiten of wat het allemaal inhoudt, zo’n kandidatuur? Je kunt mij altijd mailen of bellen of appen via marklauriks@hotmail.com of 06 – 23 91 68 85.

Mark Lauriks

Mark Lauriks (1982) is senior adviseur strategie bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Mark is geboren en getogen Arnhemmer en voetbalt bij voetbalclub ESA Rijkerswoerd. Hij woont in het Centrum.

Meer over Mark Lauriks