29 november 2013

PvdA op bezoek in Presikhaaf-West met extra aandacht voor verkeersveiligheid

Zaterdag 30 november bezoeken raadsleden en vrijwilligers van de PvdA in Arnhem de wijk Presikhaaf-West. Samen met Tweede Kamerlid Roelof van Laar zullen zij daar extra aandacht besten aan verkeersveiligheid in de buurt.In samenwerking met Veilig Verkeer Nederland worden de de PvdA klachten, zorgen en wensen over de verkeersveiligheid in Arnhem en de rest van Nederland verzameld om de veiligheid in het verkeer te verbeteren.

PvdA-raadslid Talip Aydemir, woordvoerder verkeer: “De PvdA vraagt landelijk, maar zeker ook in Arnhem, voortdurend aandacht voor verkeerssituaties waarbij de veiligheid van mensen in het geding is. Waar mogelijk sporen we het college van burgemeester en wethouders en andere betrokken instanties aan om het verkeer in Arnhem veiliger te maken voor alle weggebruikers.”

De PvdA in Arnhem is het afgelopen jaar bijna twintig keer op buurtbezoek geweest. Zorgen over veiligheid in de buurt, waaronder ook verkeersveiligheid, zijn daarbij vaak gehoorde signalen.