Door Debby Kok op 27 mei 2015

Thema-avond ‘Zorg op maat’ in Malburgstaete

Na de invoering van de wijzigingen in de zorg begin dit jaar, is het een goed moment om te kijken hoe het er nu voor staat. Wat loopt goed? Wat niet? En welke oplossingen kunnen wij daarvoor bedenken? Als PvdA willen we natuurlijk dat aan de behoeften van zorgvragers zoveel mogelijk wordt voldaan. Wat zijn onze eigen ideeën en hoe kan dat gerealiseerd worden?

Tijdens deze thema-avond komen ervaringsdeskundigen aan het woord (wijkteam, wijkverpleegkundige, cliëntenraad), maar het is vooral ook de bedoeling dat leden en niet-leden met elkaar in gesprek gaan over dit onderwerp. Vrijwel iedereen heeft ervaring met zorg; ben je het niet zelf dan wel een familielid, een vriendin of buurman. Vertegenwoordigers van de PvdA-fractie in de gemeenteraad en Tweede Kamer zijn op de avond aanwezig om op onze voorstellen te reageren.

De avond start om 20:00 (inloop vanaf 19:30) in het restaurant van het multifunctioneel centrum Malburgstaete in Malburgen (bezoekadres: St. Gangulphusplein 1, Arnhem). Wij heten je dan van harte welkom. Neem vooral ook mensen mee die graag met ons mee willen denken.

Debby Kok

Debby (1977) woont in de wijk Klingelbeek. Zij was raadslid in 2006-2009 en voorzitter van de verkiezingsprogrammacommissie in 2013-2014. Het motiveren van mensen in de afdeling om voor de PvdA en de sociaal-democratie betrokken te zijn, is een thema waar zij zich graag mee bezig wil houden.

Meer over Debby Kok