Door Redactie op 16 maart 2017

Bedankt voor uw stem

Hoewel de voorlopige uitslag in Arnhem voor de PvdA iets hoger ligt dan de landelijke uitslag, is 6,4 procent van de stemmen een enorme teleurstelling. Toch betekent het dat alsnog een paar duizend Arnhemmers de PvdA het vertrouwen hebben gegeven. Hen willen we zeer bedanken voor hun stem.

Nu is het tijd voor bezinning. Maar ook voor het voortzetten van het gesprek met de mensen die op ons hebben gestemd en vooral zij die dat niet hebben gedaan. Er staat veel op het spel voor Nederland en onze mooie stad, ook bij de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar. U ziet ons snel weer in de buurt.

Redactie

De webredactie van PvdA Arnhem bestaat uit Mark Lauriks en Juul Diepenbroek. Huisregels reageren op arnhem.pvda.nl De PvdA heeft de vrijheid van het woord hoog in het vaandel staan. Alle reacties zijn dan ook zeer welkom. Scherp en kritisch mag, graag zelfs. Wel verwachten we dat iedereen op een fatsoenlijke manier reageert. Reacties kunnen worden

Meer over Redactie