Arnhem voor iedereen

Arnhem is een prachtige stad. Maar het kan beter. In Arnhem hebben nog te veel mensen geen baan, groeien er nog kinderen op in armoede, voelen te veel mensen zich onveilig en moeten mensen nog te lang wachten op een huurwoning. Het is tijd voor verandering. Tijd voor een Arnhem voor iedereen. Lees in ons verkiezingsprogramma* hoe we alles op alles zetten voor goed werk, prettig wonen, gelijke kansen, zorg met een menselijke maat en bewoners die bepalen wat er in hun eigen buurt gebeurt. Het verkiezingsprogramma is ook in ingesproken versie te beluisteren, te lezen voor blinden en slechtzienden of te lezen in een eenvoudige samenvatting.

* De publieksversie van het verkiezingsprogramma ‘Arnhem voor iedereen’ is een bewerking van ‘Samen | Doen’, vastgesteld door de leden van de Partij van de Arbeid. Dit vastgestelde programma is de richtsnoer voor de gemeenteraadsfractie van de PvdA 2018 – 2022.