Door Redactie op 28 april 2017

Jeroen Dijsselbloem bij 1 mei-viering in Arnhem

Dag van de Arbeid wordt door de PvdA in Arnhem traditioneel op 1 mei gevierd met de huldiging van jubilarissen en een gesprek met een bijzonder gast. Dit jaar is dat demissionair minister van Financiën, Eurogroep-voorzitter en kersvers Tweede Kamerlid Jeroen Dijsselbloem. De viering vindt plaats in Het Bruishuis in Malburgen.

Dijsselbloem zal stilstaan bij wat Dag van de Arbeid voor hem betekent, de financiële en economische stand van het land, wat dat betekent voor Arnhem, waarom Het Bruishuis en Malburgen bijzondere plekken voor hem zijn, en de toekomst van sociaaldemocratie en de Partij van de Arbeid.

Iedereen is welkom om de 1 mei-viering bij te wonen. Toegang is gratis. De bijeenkomst vindt plaats op maandag 1 mei om 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur) in Het Bruishuis in Malburgen, Akkerwindestraat 1-25, 6832 CR Arnhem. Zie ook het Facebook-event.

Redactie

De webredactie van PvdA Arnhem bestaat uit Mark Lauriks en Juul Diepenbroek. Huisregels reageren op arnhem.pvda.nl De PvdA heeft de vrijheid van het woord hoog in het vaandel staan. Alle reacties zijn dan ook zeer welkom. Scherp en kritisch mag, graag zelfs. Wel verwachten we dat iedereen op een fatsoenlijke manier reageert. Reacties kunnen worden

Meer over Redactie