Marjan van Munster

Werk en Inkomen/Schulddienstverlening, Armoede, Duurzaamheid/Afval, Sport en Cultuur, Onderwijs, (Jeugd)zorg en Welzijn, Wmo/Doelgroepenvervoer, Publieke Dienstverlening en Communicatie
Marjan van Munster

Over Marjan van Munster

[email protected]

Marjan heeft ruim 35 jaar geleden er bewust voor gekozen om zich in te zetten voor de sociaaldemocratie. Zij is sinds 2019 voorzitter van het Gewest Gelderland voor de PvdA. Nu wil zij haar inzet en betrokkenheid verbreden naar Arnhem, een stad waar zij al meer dan tien jaar met veel plezier woont en op verschillende manieren maatschappelijk actief betrokken is. Marjan heeft een bestuurskundige achtergrond en kent de wegen in het openbaar bestuur en de politiek. Op dit moment werkt zij als senior coach, trainer en HR consultant vanuit haar eigen bureau. Marjan is een sterke persoonlijkheid, zij laat zich niet omver blazen. Zij heeft een duidelijke visie op hoe de bestuurscultuur in Arnhem verbeterd kan worden. Zij wil haar vaardigheden als coach ook inzetten voor de teamontwikkeling in de fractie.

Lees meer over Marjan in dit interview: Ken je kandidaat: Marjan van Munster – PvdA Arnhem.