El Yazid Aït Chrif

Economie, Recreatie en Toerisme, Vastgoed en Grondzaken, Financiën, Binnenstad, Inclusie/Integratie/Asiel, Evenementen, Mobiliteit, Ruimtelijke Ordening, Regionale Samenwerking, P&O
El Yazid Aït Chrif

Over El Yazid Aït Chrif

[email protected]

‘Jazid’ heeft ruime bestuurlijke ervaring als manager bij een groot verzekeringsbedrijf. Daarnaast heeft hij 8 jaar medezeggenschapservaring als OR-lid en is financieel goed onderlegd. Hij is energiek, positief ingesteld en ambitieus om gezamenlijk doelen te bereiken. Hij is, zoals hij het zelf beschrijft, een Nederlander met een Marokkaanse afkomst. Jazid is opgegroeid in Malburgen en nu wonend in Arnhem Noord, kent hij de stad op zijn duim. Hij wil iets doen voor de stad waar hij trots op is. De stad die hem zoveel gegeven heeft en gemaakt heeft tot wie hij nu is. Jazid wil helpen om een duurzame groei te realiseren voor de stad Arnhem, waarbinnen de Arnhemmers gelukkig, trots en tevreden zijn. Mede door zijn kennis, maar ook door zijn humor heeft hij een gunfactor, waardoor hij veel kan bereiken. Jazid is breed inzetbaar en is daarmee een nieuw talent voor de PvdA.

Lees meer over Jazid in dit interview: Ken je kandidaat – El Yazid Aït Chrif – PvdA Arnhem.