Waarom ik je wil vragen om vandaag PvdA te stemmen

Door Martien Louwers op 21 maart 2018

Beste Arnhemmer,

Ik wil je iets belangrijks vragen.

Vandaag zijn de gemeenteraadsverkiezingen. De kans om met jouw stem te kiezen voor wat jij het belangrijkst vindt voor Arnhem.

Het huidige stadsbestuur heeft de afgelopen jaren laten zien dat ze niet heeft geluisterd naar de wensen en zorgen van bewoners over hun buurt en hun dagelijks leven. De prioriteiten lagen verkeerd. Bij dure projecten voor een select gezelschap, zoals een nieuwe concertzaal voor Musis of het bouwen van villa’s in groen. Niet bij de zorgen van de grote groep Arnhemmers die op zoek is naar vast werk, of een betaalbare woning.

Met jouw stem kun je het signaal afgeven dat het anders moet. Je kunt vandaag kiezen voor meer vaste banen voor Arnhemmers, met eerlijke voorwaarden. Voor meer betaalbare woningen, in een veilige buurt met een sportclub of een buurthuis waar mensen elkaar kunnen ontmoeten. Voor zekerheid in plaats van armoede. Voor zorg op maat, voor iedereen die het nodig heeft. En gelijke kansen in een stad waar iedereen hand in hand kan lopen.

Dat is waar de PvdA de afgelopen jaren vanuit de oppositie dag in, dag uit op gehamerd heeft. Steun ons daarin. Kies voor een Arnhem waar de zorgen en dromen van Arnhemmers weer de grootste prioriteit worden. Kies voor een Arnhem waar weer wordt geluisterd naar bewoners. Kies voor een Arnhem voor iedereen.

Daarom wil ik je vragen om vandaag bij de gemeenteraadsverkiezingen op de PvdA te stemmen.

Met vriendelijke groet,

Martien Louwers,
lijsttrekker voor de PvdA in Arnhem

Martien Louwers